ساختمان چالوس در چنگال آتش
نوشته شده توسط : gheirati

تیم مجله خبری گردشگری های هتل امروز به خبری در شهرستان چالوس می پردازد آتش سوزی که در یکی از ساختمان های این شهرستان رخ داده است و در حال حاضر نیس ساختمان چالوس در چنگال آتش گرفتار شده است. برای جزئیات بیشتر با این پست همراه باشید.

آتش سوزی ساختمان چالوس


با توجه به گزارش عینی؛ این آتش سوزی حوالی ساعت 4 و 30 دقیقه بعد از ظهر در یکی از ساختمان چالوس رخ داده است و و این آتش ادامه دار بود تا بعد 4 ساعت تلاش بی وقفه ی تیم امداد و نیروهای آتش نشانی منطقه نمک آبرود ، متل قو و نوشهر آتش مهار شد.

ساختمان چالوس در آتش

رامیلا در آتش


ساختمان رامیلا که از دیروز در چنگال آتش اسیر شده بود برای زمانی کم مهار شد، اما طولی نکشید تا از طبقه های بالا به پارکینگ سرایت کرد و آتش تمام ساختمان را فرا گرفت. به دلیل گستردگی آتش تمام نیروهای منطقه چالوس و شهرستان های اطراف به رامیلا اعزام شدند. اما تلاش آنها در مقابل قدرت آتش جواب نداد و امروز صبح ساختمان رامیلا در شهرستان چالوس در آتش سوخت.

اتش در ساختمان چالوس 17 طبقه


همه در سلامت هستند


به گفته یکی از مسئولین آتش نشانی در کنار ساختمان گفته شد : در این ساختمان مسکونی به هیچ یک از ساکنان این ساختمان آسیبی وارد نشده و همگی در سلامت هستند. همچنینبرای هیچ یک از نیرو های امداد و آتش نشانی در هنگام نبرد با آتش اتفاقی نیفته و آسیب جانی نداشته ایم.


دلیل آتش سوزی چه بود


اخباری که از دلیل آتش سوزی این ساختمان در دست است گفته می شود به دلیل اتصالی برق در طبقه چهاردهم این ساختمان صورت گرفته است و سبب آتش سوزی شده است و هیچ دلیل دیگه ای هنوز ذکر نشده است.

ساختمان رامیلا چالوس در آتش سوخت

پایان رامیلا ؟؟؟؟

هنوز نمی دانیم چه آینده ای در انتظار این ساختمان و ساکنان این ساختمان می باشد. اما آرزومندیم تمام مردم ایران سلامت باشند و شاد زندگی کنند.

مجله خبری های هتل و ساختمان چالوس





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: